Kunde og produkt

CABALLO

Visuel identitet

Om den grafiske løsning

Kun de bedste ingredienser anvendes i Caballos foderblandinger til heste. Der findes flere blandingstyper, så der er rig mulighed for at finde et godt match til den enkelte hest. 

Foderets høje kvalitet skulle naturligvis frem i det visuelle udtryk omkring foderet, hvilket også medvirker til at produktet differentierer sig fra de meget farvemættede konkurrerende produkter på markedet. Grundelementerne i identiteten blev et foto af en hvid hest i god trivsel og harmoni, renhed i form af et farvemæssigt lyst udtryk samt et net af kvadrerede felter, der understreger præcisionen af de velafbalancerede foderblandinger og kvaliteten. Get Graphic udarbejdede den visuelle identitet og implementerede denne på hjemmeside, annoncering, messestand (i Herning), kataloger, brochurer, papirlinje og emballagedesign til foderprodukter. Det var et krav, at der skulle holdes minimale udgifter på trykomkostninger. Derfor blev der eksempelvis trykt én type fodersæk, så man blot behøvede at få påsat individuelt trykte mærkater af sækkenes indhold.

— Hesten opnår god trivsel og harmoni med en foderblanding fra Caballo. 

Kunden har et foder som er meget velsmagende og sundt – og ja, næsten økologisk.

Kunden ønsker at differentiere sig ved at afspejle værdierne i den visuelle identitet: Overvejende hvid farve understreger renheden i foderet og differentiere og så produktet fra konkurrenternes meget farvemættede udtryk. 

Ansvarlig for branding af hestefoder i form af udarbejdelse af den visuelle identitet og implementeringen af denne, messestande og brochuremateriale.

Kunde og produkt

CABALLO

Visuel identitet

Om den grafiske løsning

Kun de bedste ingredienser anvendes i Caballos foderblandinger til heste. Der findes flere blandingstyper, så der er rig mulighed for at finde et godt match til den enkelte hest. 

Foderets høje kvalitet skulle naturligvis frem i det visuelle udtryk omkring foderet, hvilket også medvirker til at produktet differentierer sig fra de meget farvemættede konkurrerende produkter på markedet. Grundelementerne i identiteten blev et foto af en hvid hest i god trivsel og harmoni, renhed i form af et farvemæssigt lyst udtryk samt et net af kvadrerede felter, der understreger præcisionen af de velafbalancerede foderblandinger og kvaliteten. Get Graphic udarbejdede den visuelle identitet og implementerede denne på hjemmeside, annoncering, messestand (i Herning), kataloger, brochurer, papirlinje og emballagedesign til foderprodukter. Det var et krav, at der skulle holdes minimale udgifter på trykomkostninger. Derfor blev der eksempelvis trykt én type fodersæk, så man blot behøvede at få påsat individuelt trykte mærkater af sækkenes indhold

Hesten opnår god trivsel og harmoni med en foderblanding fra Caballo. 

Kunden har et foder som er meget velsmagende og sundt – og ja, næsten økologisk.

Kunden ønsker at differentiere sig ved at afspejle værdierne i den visuelle identitet: Overvejende hvid farve understreger renheden i foderet og differentiere og så produktet fra konkurrenternes meget farvemættede udtryk. 

Ansvarlig for branding af hestefoder i form af udarbejdelse af den visuelle identitet og implementeringen af denne, messestande og brochuremateriale.