Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the health-check domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /customers/c/8/0/getgraphic.dk/httpd.www/wp-includes/functions.php on line 6121 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/c/8/0/getgraphic.dk/httpd.www/wp-includes/functions.php:6121) in /customers/c/8/0/getgraphic.dk/httpd.www/wp-content/plugins/onecom-vcache/vcaching.php on line 621 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/c/8/0/getgraphic.dk/httpd.www/wp-includes/functions.php:6121) in /customers/c/8/0/getgraphic.dk/httpd.www/wp-content/plugins/onecom-vcache/vcaching.php on line 629 Færdselskort for KMS. – GetGraphic

Kunde og produkt

KORT & MATRIKELSTYRELSEN

emballage / Bog

Om den grafiske løsning

Designmæssig udarbejdelse af layout og fotoidé af det analoge færdselskort. Kortet henvender sig til B2C markedet og passer lige til handskerummet. Designet blev udarbejdet, så det var tro mod styrelsens visuelle identitet og dermed øvrige produkter. 

Ved det årlige genoptrykt af kortetindholdet, blev foto og markant skift af baggrundsfarven hjalp brugere til at se, at det nu var tid til at få bilens færdselskort ajourført. 

Kunde og produkt

Kort & Matrikelstyrelsen

emballage / Bog

Om den grafiske løsning

Designmæssig udarbejdelse af layout og fotoidé af det analoge færdselskort. Kortet henvender sig til B2C markedet og passer lige til handskerummet. Designet blev udarbejdet, så det var tro mod styrelsens visuelle identitet og dermed øvrige produkter. 

Kunde og produkt

KORT & MATRIKELSTYRELSEN

emballage / Bog

Om den grafiske løsning

Designmæssig udarbejdelse af layout og fotoidé af det analoge færdselskort. Kortet henvender sig til B2C markedet og passer lige til handskerummet. Designet blev udarbejdet, så det var tro mod styrelsens visuelle identitet og dermed øvrige produkter. 

Ved det årlige genoptrykt af kortetindholdet, blev foto og markant skift af baggrundsfarven hjalp brugere til at se, at det nu var tid til at få bilens færdselskort ajourført.