![](https://getgraphic.dk/wp-content/uploads/2019/12/Indhold-SteenBlendstrup-GG-www-2019-3.png)
Kunde og produkt
Steen Blendstrup Kommunikation
visuel identitet
Om den grafiske løsning
Journalist Steen Blendstrup bestilte en ny visuel identitet til sit enkeltmandsfirma, som I første omgang skulle implementeres på LinkedIn profilen.
Blendstrup Kommunikation har specialiseret sig i at interviewe kendte kulturelle personligheder til brug i diverse magasiner og i at skrive kulturel journalistik om f.eks. teater og film. Det er farverig og underholdende kulturelle oplevelser, der bliver omsat til tekst. Det er naturligvis vigtigt, at teksterne afspejler ånden og stemningen – både når en film markedsføres og evt. senere anmeldes. Steen skriver meget malende og med stor indlevelse – han skriver så “fortællingen får vinger” . . .
— Hesten opnår god trivsel og harmoni med en foderblanding fra Caballo.
Kunden har et foder som er meget velsmagende og sundt – og ja, næsten økologisk.
Kunden ønsker at differentiere sig ved at afspejle værdierne i den visuelle identitet: Overvejende hvid farve understreger renheden i foderet og differentiere og så produktet fra konkurrenternes meget farvemættede udtryk.
Ansvarlig for branding af hestefoder i form af udarbejdelse af den visuelle identitet og implementeringen af denne, messestande og brochuremateriale.
![](https://getgraphic.dk/wp-content/uploads/2019/12/Indhold-SteenBlendstrup-GG-www-2019-3.png)
![](https://getgraphic.dk/wp-content/uploads/2020/05/rgb-14C-LOGOER-GG-Blendstrup-.png)
Kunde og produkt
Steen Blendstrup Kommunikation
visuel identitet
Om den grafiske løsning
Journalist Steen Blendstrup bestilte en ny visuel identitet til sit enkeltmandsfirma, som I første omgang skulle implementeres på LinkedIn profilen.
Blendstrup Kommunikation har specialiseret sig i at interviewe kendte kulturelle personligheder til brug i diverse magasiner og i at skrive kulturel journalistik om f.eks. teater og film. Det er farverig og underholdende kulturelle oplevelser, der bliver omsat til tekst. Det er naturligvis vigtigt, at teksterne afspejler ånden og stemningen – både når en film markedsføres og evt. senere anmeldes. Steen skriver meget malende og med stor indlevelse – han skriver så “fortællingen får vinger” . . .
![](https://getgraphic.dk/wp-content/uploads/2020/05/rgb-14C-LOGOER-GG-Blendstrup-.png)
![](https://getgraphic.dk/wp-content/uploads/2020/05/rgb-14C-LOGOER-GG-Blendstrup-.png)
![](https://getgraphic.dk/wp-content/uploads/2019/12/Indhold-SteenBlendstrup-GG-www-2019-3-1024x455.png)
Kunde og produkt
Steen Blendstrup Kommunikation
visuel identitet
Om den grafiske løsning
Blendstrup Kommunikation
Journalist Steen Blendstrup bestilte en ny visuel identitet til sit enkeltmandsfirma, som I første omgang skulle implementeres på hans LinkedIn profil.
Blendstrup Kommunikation har specialiseret sig i at interviewe kendte kulturelle personligheder til brug i diverse magasiner og i at skrive kulturel journalistik om f.eks. teater og film. Det er farverig og underholdende kulturelle oplevelser, der bliver omsat til tekst. Det er naturligvis vigtigt, at teksterne afspejler ånden og stemningen – både når en film markedsføres og evt. senere anmeldes. Steen skriver meget malende og med stor indlevelse – han skriver så “fortællingen får vinger” . . .
— Hesten opnår god trivsel og harmoni med en foderblanding fra Caballo.
Kunden har et foder som er meget velsmagende og sundt – og ja, næsten økologisk.
Kunden ønsker at differentiere sig ved at afspejle værdierne i den visuelle identitet: Overvejende hvid farve understreger renheden i foderet og differentiere og så produktet fra konkurrenternes meget farvemættede udtryk.
Ansvarlig for branding af hestefoder i form af udarbejdelse af den visuelle identitet og implementeringen af denne, messestande og brochuremateriale.
![](https://getgraphic.dk/wp-content/uploads/2019/12/Indhold-SteenBlendstrup-GG-www-2019-3-1024x455.png)