Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the health-check domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /customers/c/8/0/getgraphic.dk/httpd.www/wp-includes/functions.php on line 6121 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/c/8/0/getgraphic.dk/httpd.www/wp-includes/functions.php:6121) in /customers/c/8/0/getgraphic.dk/httpd.www/wp-content/plugins/onecom-vcache/vcaching.php on line 621 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/c/8/0/getgraphic.dk/httpd.www/wp-includes/functions.php:6121) in /customers/c/8/0/getgraphic.dk/httpd.www/wp-content/plugins/onecom-vcache/vcaching.php on line 629 Steen Blendstrup Kommunikation + – GetGraphic

Kunde og produkt

Steen Blendstrup Kommunikation

visuel identitet

Om den grafiske løsning

Journalist Steen Blendstrup bestilte en ny visuel identitet til sit enkeltmandsfirma, som I første omgang skulle implementeres på LinkedIn profilen.

Blendstrup Kommunikation har specialiseret sig i at interviewe kendte kulturelle personligheder til brug i diverse magasiner og i at skrive kulturel journalistik om f.eks. teater og film. Det er farverig og underholdende kulturelle oplevelser, der bliver omsat til tekst. Det er naturligvis vigtigt, at teksterne afspejler ånden og stemningen – både når en film markedsføres og evt. senere anmeldes. Steen skriver meget malende og med stor indlevelse – han skriver så “fortællingen får vinger” . . . 

— Hesten opnår god trivsel og harmoni med en foderblanding fra Caballo. 

Kunden har et foder som er meget velsmagende og sundt – og ja, næsten økologisk.

Kunden ønsker at differentiere sig ved at afspejle værdierne i den visuelle identitet: Overvejende hvid farve understreger renheden i foderet og differentiere og så produktet fra konkurrenternes meget farvemættede udtryk. 

Ansvarlig for branding af hestefoder i form af udarbejdelse af den visuelle identitet og implementeringen af denne, messestande og brochuremateriale.

Kunde og produkt

Steen Blendstrup Kommunikation

visuel identitet

Om den grafiske løsning

Journalist Steen Blendstrup bestilte en ny visuel identitet til sit enkeltmandsfirma, som I første omgang skulle implementeres på LinkedIn profilen.

Blendstrup Kommunikation har specialiseret sig i at interviewe kendte kulturelle personligheder til brug i diverse magasiner og i at skrive kulturel journalistik om f.eks. teater og film. Det er farverig og underholdende kulturelle oplevelser, der bliver omsat til tekst. Det er naturligvis vigtigt, at teksterne afspejler ånden og stemningen – både når en film markedsføres og evt. senere anmeldes. Steen skriver meget malende og med stor indlevelse – han skriver så “fortællingen får vinger” . . . 

Kunde og produkt

Steen Blendstrup Kommunikation

visuel identitet

Om den grafiske løsning

Blendstrup Kommunikation

Journalist Steen Blendstrup bestilte en ny visuel identitet til sit enkeltmandsfirma, som I første omgang skulle implementeres på hans LinkedIn profil.
Blendstrup Kommunikation har specialiseret sig i at interviewe kendte kulturelle personligheder til brug i diverse magasiner og i at skrive kulturel journalistik om f.eks. teater og film. Det er farverig og underholdende kulturelle oplevelser, der bliver omsat til tekst. Det er naturligvis vigtigt, at teksterne afspejler ånden og stemningen – både når en film markedsføres og evt. senere anmeldes. Steen skriver meget malende og med stor indlevelse – han skriver så “fortællingen får vinger” . . . 

— Hesten opnår god trivsel og harmoni med en foderblanding fra Caballo. 

Kunden har et foder som er meget velsmagende og sundt – og ja, næsten økologisk.

Kunden ønsker at differentiere sig ved at afspejle værdierne i den visuelle identitet: Overvejende hvid farve understreger renheden i foderet og differentiere og så produktet fra konkurrenternes meget farvemættede udtryk. 

Ansvarlig for branding af hestefoder i form af udarbejdelse af den visuelle identitet og implementeringen af denne, messestande og brochuremateriale.