Kunde og produkt
Steen Blendstrup Kommunikation
visuel identitet
Om den grafiske løsning
Journalist Steen Blendstrup bestilte en ny visuel identitet til sit enkeltmandsfirma, som I første omgang skulle implementeres på LinkedIn profilen.
Blendstrup Kommunikation har specialiseret sig i at interviewe kendte kulturelle personligheder til brug i diverse magasiner og i at skrive kulturel journalistik om f.eks. teater og film. Det er farverig og underholdende kulturelle oplevelser, der bliver omsat til tekst. Det er naturligvis vigtigt, at teksterne afspejler ånden og stemningen – både når en film markedsføres og evt. senere anmeldes. Steen skriver meget malende og med stor indlevelse – han skriver så “fortællingen får vinger” . . .
— Hesten opnår god trivsel og harmoni med en foderblanding fra Caballo.
Kunden har et foder som er meget velsmagende og sundt – og ja, næsten økologisk.
Kunden ønsker at differentiere sig ved at afspejle værdierne i den visuelle identitet: Overvejende hvid farve understreger renheden i foderet og differentiere og så produktet fra konkurrenternes meget farvemættede udtryk.
Ansvarlig for branding af hestefoder i form af udarbejdelse af den visuelle identitet og implementeringen af denne, messestande og brochuremateriale.
Kunde og produkt
Steen Blendstrup Kommunikation
visuel identitet
Om den grafiske løsning
Journalist Steen Blendstrup bestilte en ny visuel identitet til sit enkeltmandsfirma, som I første omgang skulle implementeres på LinkedIn profilen.
Blendstrup Kommunikation har specialiseret sig i at interviewe kendte kulturelle personligheder til brug i diverse magasiner og i at skrive kulturel journalistik om f.eks. teater og film. Det er farverig og underholdende kulturelle oplevelser, der bliver omsat til tekst. Det er naturligvis vigtigt, at teksterne afspejler ånden og stemningen – både når en film markedsføres og evt. senere anmeldes. Steen skriver meget malende og med stor indlevelse – han skriver så “fortællingen får vinger” . . .
Kunde og produkt
Steen Blendstrup Kommunikation
visuel identitet
Om den grafiske løsning
Blendstrup Kommunikation
Journalist Steen Blendstrup bestilte en ny visuel identitet til sit enkeltmandsfirma, som I første omgang skulle implementeres på hans LinkedIn profil.
Blendstrup Kommunikation har specialiseret sig i at interviewe kendte kulturelle personligheder til brug i diverse magasiner og i at skrive kulturel journalistik om f.eks. teater og film. Det er farverig og underholdende kulturelle oplevelser, der bliver omsat til tekst. Det er naturligvis vigtigt, at teksterne afspejler ånden og stemningen – både når en film markedsføres og evt. senere anmeldes. Steen skriver meget malende og med stor indlevelse – han skriver så “fortællingen får vinger” . . .
— Hesten opnår god trivsel og harmoni med en foderblanding fra Caballo.
Kunden har et foder som er meget velsmagende og sundt – og ja, næsten økologisk.
Kunden ønsker at differentiere sig ved at afspejle værdierne i den visuelle identitet: Overvejende hvid farve understreger renheden i foderet og differentiere og så produktet fra konkurrenternes meget farvemættede udtryk.
Ansvarlig for branding af hestefoder i form af udarbejdelse af den visuelle identitet og implementeringen af denne, messestande og brochuremateriale.