
Get Graphic
GRAFISK DESIGNER
FULDTID SELVSTÆNDIG
Grafisk design inden for en bred vifte f.eks. visuel identitet, hjemmeside, brochure, emballage, bog, plakat, illustration, billedbehandling, logo, årsregnskab, flyer mv.
Opgaveløsninger, der spænder over indledende dialog ang. opgaven til produktet ligger klar på kundens bord eller på nettet.
Net 1
Konsulent
Freelanceansættelse
Opsøgende salg af internetforbindelser
Valeur A/S
Konsulent
FULDTID
B2B Mødebooking, opsøgende salg primært indenfor visuel kommunikation
IT-Kompetence A/S
Underviser
3 MÅNEDERS PROJEKTANSÆTTELSE
Undervisning af et større hold i
WordPress,
digital og visuel kommunikation via Adobe-pakken,
Dele af kurset efter eget undervisningsmateriale
Barsel og orlov
18 måneder
KEA
Københavns Erhvervs Akademi
FREELANCE UNDERVISER
Kurserne var af 4-5 dages varighed og efter eget undervisningsmateriale. Indhold:
Udformning af visuel identitet
Design af hang tags til beklædning
Adobe Photoshop
Adobe InDesign
Adobe Illustrato
UCN
Professionshøjskolen Nordjylland
Freelance underviser
Kursusforløb over 4 dage efter eget undervisningsmateriale
Kursusindhold:
Virkemidler omkring emballage design B2C og idégenerering i forhold til en aktuel målgruppe
Caballo
Grafisk designer
Freelance og senere deltid
Kort- & Matrikelstyrelsen
nu Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering
Grafisk designer
Fuldtid
Centralt arbejde med implementeringen af styrelsens første visuelle identitet i samarbejde med intern arkitekt. Identiteten blev udarbejdet eksternt af Eleven Danes.
Varetagelse af den fortsatte designudvikling og layout i forbindelse med de nye retningslinjer, af grafiske opgaver, herunder produktbeskrivelser, kataloger, brochurer, emballagedesign, messestande, dekorationer m.m.
Koordinering af udarbejdelse og færdiggørelse af grafiske opgaver internt eller med eksterne bureauer.
Sparringspartner for styrelsens afdelinger på det grafiske område
Overordnet ansvarshavende for styrelsens designprofil i 2002
Design af messestande, kataloger, brochurer, dekorationer, emballagedesign af produktomslag (B2C) mm.
Arbejdede centralt med implementering af styrelsens første visuelle identitet og udformning af grafiske løsninger, der ikke var direkte beskrevet i designmanualen. Var også sparringspartner i forbindelse med udformning af produkter lokalt i styrelsens afdelinger. Koordinerede udarbejdelse og færdiggørelse af grafiske opgaver med trykkeri eller eksterne bureauer.
Stod for det overordnede ansvar for styrelsens designprofil i 2002.
Matrikeldirektoratet
nu Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering
Korttegner
Fuldtid
Tegning og ajourføring af analoge matrikelkort og senere opbygning af Danmarks digitale matrikelkort
Ekspedition af B2C kunder omkring matrikulære oplysninge
Den Grafiske Højskole
nu Danmarks medie- og journalisthøjskole
Grundlæggende webteknologi 6 ECTS point
danmarks medie- og journalisthøjskole
WordPress.com – 5 dage
danmarks medie- og journalisthøjskole
Magasindesign – 5 dage
Masterclass med Creative Director Ed Levine
Tema: »The Art of the Conceptual Idea«
New Skills
Microsoft Office – 3 uger
VPC
Udviklingscenter for Voksenundervisning
Formidler, instruktør og underviser 120 timer, teori og praksis
Voksenunderviser grunduddannelse
IT-KOMPETENCE A/S
FREELANCE UNDERVISER
HK
Farvekorrektion til tryk i Adobe Photoshop 2 dage
HK
Adobe Flash 2 dage
DEN GRAFISKE HØJSKOLE
nu Danmarks medie- og journalisthøjskole
Bachelor i grafisk kommunikation – 3 år
1. år
2. år
3. år
Kunsthøjskole holbæk
Højskoleophold – 6 måneder
Den Grafiske Højskole
nu Danmarks medie- og journalisthøjskole
Grundlæggende webteknologi 6 ECTS point
DEN GRAFISKE HØJSKOLE
nu Danmarks medie- og journalisthøjskole
Premedieproduktion 120 timers forløb (m. skriftlig eksamen)
Forløb under åben uddannelse
Den Grafiske Højskole
nu Danmarks medie- og journalisthøjskole
Markedsføring 120 timers forløb (med mundtlig eksamen)
Forløb under åben uddannelse
Den Danske Reklameskole
4 uger ialt med følgende kurser:
Markedsstrategi og kommunikation 3 uger
Storytelling i billeder 1 dag
Sponsorering og eventmarkedsføring 1 dag
Kreativitet gennem improvisation 1 dag
Business to business markedsføring 1 dag
Art direction på nettet 1 dag
DEN GRAFISKE HØJSKOLE
nu Danmarks medie- og journalisthøjskole
Emballage og kommunikation 2 dage
Den Grafiske Højskole
nu Danmarks medie- og journalisthøjskole
Kommunikationstilrettelæggelse 120 timers forløb (med mundtlig eksamen)
Forløb under åben uddannelse
DEN GRAFISKE HØJSKOLE
nu Danmarks medie- og journalisthøjskole
Layout 56 timer
Matrikeldirektoratet
nu Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering
* * * * * Brochure
* * * * * Plakat
* * * * * Udvikling og implementering af visuel identitet (Logo mv. )
* * * * * Billedbehandling (A PhotoShop)
* * * * * Illustration
* * * * * HTML
hjælpe-lone
År 2007 – 08
J
2003 – 06
Den Grafiske Højskole (Nu Danmarks Medie- og Journalisthøjskole)
Bachelor i grafisk kommunikation
Udsnit af uddannelsesfag: Grafisk design, typografi, fontdesign, skriftanalyse, kreativitet (metoder), AD, koncept, kampagne, formlære, stilhistorie, visuel identitet, bogdesign, informationsgrafik, foto, retorik, markedsføring, kommunikationsplanlægning, branding, tekstforfatning, emballage, udstilling, web, grafisk produktion til tryk og færdiggørelse, farve, papir, elektronisk/digital publicering, økonomi, faglig kalkulation, virksomhedsøkonomi
i stikord
PERSONLIGE DATA
Løbetræner • synger gospel • havearbejde
55 år gammel
Bor i lejlighed med søn (13 år)
Egen bil • Har mulighed for at arbejde hjemmefra
© Hjemmesiden er designet og udviklet i WordPress/Elementor af Get Graphic v/ Susanne Hjelm Pedersen
© Hjemmesiden er designet og udviklet i WordPress/Elementor
af Get Graphic v/ Susanne Hjelm Pedersen
© Hjemmesiden er designet og udviklet i WordPress/Elementor af Get Graphic v/ Susanne Hjelm Pedersen
© Design og udvikling i WordPress/Elementor:
Susanne Hjelm Pedersen
Get Graphic CVR nr.:
26 73 39 60