Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the health-check domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /customers/c/8/0/getgraphic.dk/httpd.www/wp-includes/functions.php on line 6121 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/c/8/0/getgraphic.dk/httpd.www/wp-includes/functions.php:6121) in /customers/c/8/0/getgraphic.dk/httpd.www/wp-content/plugins/onecom-vcache/vcaching.php on line 621 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/c/8/0/getgraphic.dk/httpd.www/wp-includes/functions.php:6121) in /customers/c/8/0/getgraphic.dk/httpd.www/wp-content/plugins/onecom-vcache/vcaching.php on line 629 Autoflot + – GetGraphic

Kunde og produkt

AUTOFLOT

VISUEL IDENTITET

Om den grafiske løsning

Udarbejdelse af visuel identitet og pr-materiale i forbindelse med markedsføring af bilklargøring. 
Kunden ønskede at signalere grundighed, troværdighed og kvalitet i deres udførelse af rengøring og polering af biler. Den visuelle identitet blev derfor udformet med et enkelt udtryk af primært lyse blålige farver og former, som typisk anvendes i forbindelse med rengøringsartikler. 

— Hesten opnår god trivsel og harmoni med en foderblanding fra Caballo. 

Kunden har et foder som er meget velsmagende og sundt – og ja, næsten økologisk.

Kunden ønsker at differentiere sig ved at afspejle værdierne i den visuelle identitet: Overvejende hvid farve understreger renheden i foderet og differentiere og så produktet fra konkurrenternes meget farvemættede udtryk. 

Ansvarlig for branding af hestefoder i form af udarbejdelse af den visuelle identitet og implementeringen af denne, messestande og brochuremateriale.

Kunde og produkt

AUTOFLOT

VISUEL IDENTITET

Om den grafiske løsning

Udarbejdelse af visuel identitet og pr-materiale i forbindelse med markedsføring af bilklargøring. 
Kunden ønskede at signalere grundighed, troværdighed og kvalitet i deres udførelse af rengøring og polering af biler. Den visuelle identitet blev derfor udformet med et enkelt udtryk af primært lyse blålige farver og former, som typisk anvendes i forbindelse med rengøringsartikler.