Kunde og produkt

AUTOFLOT

VISUEL IDENTITET

Om den grafiske løsning

Udarbejdelse af visuel identitet og pr-materiale i forbindelse med markedsføring af bilklargøring. 
Kunden ønskede at signalere grundighed, troværdighed og kvalitet i deres udførelse af rengøring og polering af biler. Den visuelle identitet blev derfor udformet med et enkelt udtryk af primært lyse blålige farver og former, som typisk anvendes i forbindelse med rengøringsartikler. 

— Hesten opnår god trivsel og harmoni med en foderblanding fra Caballo. 

Kunden har et foder som er meget velsmagende og sundt – og ja, næsten økologisk.

Kunden ønsker at differentiere sig ved at afspejle værdierne i den visuelle identitet: Overvejende hvid farve understreger renheden i foderet og differentiere og så produktet fra konkurrenternes meget farvemættede udtryk. 

Ansvarlig for branding af hestefoder i form af udarbejdelse af den visuelle identitet og implementeringen af denne, messestande og brochuremateriale.

Kunde og produkt

AUTOFLOT

VISUEL IDENTITET

Om den grafiske løsning

Udarbejdelse af visuel identitet og pr-materiale i forbindelse med markedsføring af bilklargøring. 
Kunden ønskede at signalere grundighed, troværdighed og kvalitet i deres udførelse af rengøring og polering af biler. Den visuelle identitet blev derfor udformet med et enkelt udtryk af primært lyse blålige farver og former, som typisk anvendes i forbindelse med rengøringsartikler.